​Kontakt os hvis du har spørgsmål eller vil spærre dit kort

Se herunder hvilke muligheder du har for at få svar på dine spørgsmål omkring Dankort.


 

Forretning

Har du spørgsmål til oprettelse af Dankort aftale eller spørgsmål til din eksisterende aftale, skal du kontakte Forretningsservice på telefonnr. 44 89 24 00 på hverdage memmem kl 8.30 og 17.00.

Ønsker du at opsige din Dankort aftale, skal du kontakte os på telefonnr. 44 89 74 80.
Vi har telefontid mandag til torsdag i tidsrummet 9.00-16.30, fredag i tidsrummet 9.00-16.00.

Spær dit Dankort

Har du mistet dit Dankort eller Visa-Dankort, kan du spærre det  døgnet rundt på telefonnr.  44 89 29 29.


​Dankort app 

Har du spørgsmål til Dankort app, kan du kontakte vores tekniske support på telefonnr. 72 11 20 34 på alle ugens dagemellem kl. 8.00 og 22.00.


​Presse

Henvendelser fra pressen om Dankort kan ske til pressevagten i Nets på telefon 29 48 26 46.

Læs evt. mere her

​Klagevejledning

Det er vores mål, at alle kunder i Nets til enhver tid oplever kompetent og fejlfri betjening. Skulle du alligevel være utilfreds med en sag - eller med os - håber vi, at du i første omgang kontakter den ansvarlige chef, hvor du har haft en utilfredsstillende oplevelse.

Ønsker du fortsat at klage over din oplevelse i Nets kan du skrive til os:

Nets Denmark
Att Klageansvarlig - Dankort
Postboks 500
2750 Ballerup